80-talisternas syn på varumärken





80-talisterna har en stark medvetenhet kring varumärken. De är också vana vid att tänka på sig själva som ett varumärke. De vet att de måste marknadsföra sig själva för att sticka ut och kunna förverkliga sina drömmar. De varumärken som de omger sig av behöver inte vara av det lyxigaste slaget, utan det viktiga är att de är laddade med de egenskaper och värden som passar den egna personen och dess värderingar.
För den här generationen är det viktigt att arbetsgivarens identitet och varumärke stämmer överens med den egna identiteten och de egna idéerna och drömmarna. Dina framtida medarbetare har höga förväntningar på att du vet vad din organisation står för och vart du vill. Om ditt företag har en identitet som är attraktiv och som du lyckas tydliggöra på ett bra sätt fungerar den nya generationens medarbetare som oslagbara budbärare och ambassadörer såväl på fritiden som efter att personen har slutat hos dig. Dina värderingar sprids i de stora sociala nätverken och fungerar varumärkesstärkande för din organisation vilket gynnar både försäljning och rekrytering av nya medarbetare.
Källa: Skill
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Bloggarkiv
- ▼ 2023 (1)
- ► 2022 (11)
- ► 2021 (14)
- ► 2020 (7)
- ► 2019 (3)
- ► 2018 (14)
- ► 2017 (13)
- ► 2016 (13)
- ► 2015 (16)
- ► 2014 (50)
- ► 2013 (21)
-
►
2012 (51)
- ► december (1)
- ► november (2)
- ► oktober (6)
- ► september (4)
- ► augusti (5)
-
►
juli (18)
- Hypnos är hett bland kändisarna
- Meningen med livet på 563 tecken
- Jag är en slash worker
- Uppkomsten av ordet hypnos
- Stress behandling med hypnos
- Depression behandling
- Gå ned i vikt hypnos
- Personlig utveckling med hypnos
- Mental träning idrott
- Mental träning sport hypnos
- Hypnos är mental träning i 5:ans växel
- Fobi hypnos
- Rökning hypnos
- ► juni (3)
- ► maj (3)
- ► april (2)
- ► mars (2)
- ► februari (1)
- ► januari (4)
- ► 2011 (97)
- ► 2010 (108)